Autor | Wypowiedź |
2014-07-21, 11:03
Pomógł 0 raz(y).
|
Witam wszystkich serdecznie. Jestem początkującym użytkownikiem SolidWorksa i napotkałam na kilka problemów. Mam złożenie, występuje w nim część, w której zmieniam parametry konfiguracji, m.in. podaję ilość łożysk - tworzy mi się wtedy w odpowiednim miejscu wycięcie pod nie. W złożeniu chciałabym odczytać tą liczbę i umieścić ją w tabeli konfiguracji - od niej zależy jaki będzie stan wyświetlenia łożysk. Drugim problemem jest nazwa danej konfiguracji. W configuration publisher chciałabym wpisać ciąg znaków - nazwa łożyska, np SNL 22210E, potem w tabeli konfiguracji nazwa ta zostałby wpisana w nazwę utworzonej konfiguracji, powstałoby: łożyskowanie przednie - łożysko SNL 22210. Za każdym razem nazwa jest inna, brak typoszeregu. Kolejny problem: część - arkusz blachy, lista elementów ciętych, w niej np arkusz blachy o nazwie pokrywa, w tabeli konfiguracji mam obliczoną pewne wyrażenie, chciałbym umieścić je we właściwościach tego arkusza blachy -pokrywy. W jaki sposób wprowadzić tam wartośc tego wyrażenia? Z góry dziękuję wszystkim za pomoc Iza |
|
|
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2014-07-21, 15:24
Pomógł 409 raz(y).
|