SolidWorks >> Złożenia >> zmienne globalne w parametrach konfiguracji
Autor Wypowiedź
2014-07-21, 11:03
Pomógł 0 raz(y).
Witam wszystkich serdecznie.

Jestem początkującym użytkownikiem SolidWorksa i napotkałam na kilka problemów.

Mam złożenie, występuje w nim część, w której zmieniam parametry konfiguracji, m.in. podaję ilość łożysk - tworzy mi się wtedy w odpowiednim miejscu wycięcie pod nie.
W złożeniu chciałabym odczytać tą liczbę i umieścić ją w tabeli konfiguracji - od niej zależy jaki będzie stan wyświetlenia łożysk.

Drugim problemem jest nazwa danej konfiguracji. W configuration publisher chciałabym wpisać ciąg znaków - nazwa łożyska, np SNL 22210E, potem w tabeli konfiguracji nazwa ta zostałby wpisana w nazwę utworzonej konfiguracji, powstałoby: łożyskowanie przednie - łożysko SNL 22210. Za każdym razem nazwa jest inna, brak typoszeregu.

Kolejny problem: część - arkusz blachy, lista elementów ciętych, w niej np arkusz blachy o nazwie pokrywa, w tabeli konfiguracji mam obliczoną pewne wyrażenie, chciałbym umieścić je we właściwościach tego arkusza blachy -pokrywy. W jaki sposób wprowadzić tam wartośc tego wyrażenia?

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc

Iza
 
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2014-07-21, 15:24
Pomógł 405 raz(y).
    D-N Iza
    Witam wszystkich serdecznie.
   
    Jestem początkującym użytkownikiem SolidWorksa i napotkałam na kilka problemów.
   
    Mam złożenie, występuje w nim część, w której zmieniam parametry konfiguracji, m.in. podaję
    ilość łożysk - tworzy mi się wtedy w odpowiednim miejscu wycięcie pod nie.
    W złożeniu chciałabym odczytać tą liczbę i umieścić ją w tabeli konfiguracji - od niej
    zależy jaki będzie stan wyświetlenia łożysk.
   

Należy kliknąć dwukrotnie na operację, która posiada parametr np. szyk i wówczas pojawi się wymiar, który można dodać do tabeli konfiguracji. Można też pokazać wszystkie wymiary po kliknięciu prawym na folder Adnotacje > pokaż wymiary operacji.