SolidWorks >> Złożenia >> Składanie mównicy
Autor Wypowiedź
2012-10-09, 22:49
Pomógł 0 raz(y).
Witam, przywędrowałem z nietypowym, ale banalnym zapytaniem.

Mam do zrobienia mównicę, wybrałem tą:

http://pdf.archiexpo.com/pdf/ki/wharton-lectern-brochure/9765-19667.html

... oczywiście rozbieram ją na części, tylko mam następujące pytania:

1. Pierwsze co, to oczywiście poziom trudności. Nie uwzględniając klawiatury i kubków (ale mikrofony owszem) to czy przy rozbiorze na części będę w stanie to wykonać? (doświadczenie? Jest, ale nie ze wszystkimi funkcjami, szczerze to niestety koledzy są o rok do przodu, ja przeskoczyłem niestety od razu do II liceum)

2. Robiłem pierwszą część w pośpiechu, podstawę, dodam ją. Chciałbym jednak, żeby jej górna część nie była płaska, lecz tworzyła "falę" (nie kanciastą!) przedstawia to drugi rysunek (rzut) w paincie. Jak to zrobić?

Na razie to tyle, niestety jeszcze tu pewnie wrócę, jestem początkującym użytkownikiem tego zacnego programu. :D





 
2012-10-09, 22:57
Pomógł 0 raz(y).
    Brzęczyszczykiewicz Grzesiu
    Witam, przywędrowałem z nietypowym, ale banalnym zapytaniem.
   
    Mam do zrobienia mównicę, wybrałem tą:
   
    http://pdf.archiexpo.c
    om/pdf/ki/wharton-lectern-brochure/9765-19667.html
   
    ... oczywiście rozbieram ją na części, tylko mam następujące pytania:
   
    1. Pierwsze co, to oczywiście poziom trudności. Nie uwzględniając klawiatury i kubków (ale
    mikrofony owszem) to czy przy rozbiorze na części będę w stanie to wykonać? (doświadczenie?
    Jest, ale nie ze wszystkimi funkcjami, szczerze to niestety koledzy są o rok do przodu, ja
    przeskoczyłem niestety od razu do II liceum)
   
    2. Robiłem pierwszą część w pośpiechu, podstawę, dodam ją. Chciałbym jednak, żeby jej
    górna część nie była płaska, lecz tworzyła "falę" (nie kanciastą!) przedstawia to drugi
    rysunek (rzut) w paincie. Jak to zrobić?