SolidWorks >> Powierzchnie >> Rozdzielacz
Autor Wypowiedź
Ciągle uczący się młody człowiek
2012-03-11, 01:12
Pomógł 2 raz(y).
Witam mam problem



Dotej pory większość żeczy robiłem bryło i drobne rzeczy powierzchniowo




Napotkałem teraz problem nad którym myślałem cały wieczór i nieznalazłem rozwiązania mianowicie jak połączyć rozdzielacz







Próbowałem powieszchnii z granicą niestety otrzymywałem pusty trójkat a kiedy chciałem pogrubić powieschnie otrzymywałem błąd



Niewiem jak juz to ugryźć



Mimo dorysowania stycznego splajnu i krzywych prowadzacych nie mogłem zapanować nad powieżchnią i wychodziły jakieś deformacje



Pozdrawiam
 
2012-03-11, 10:00
Pomógł 36 raz(y).
Witam.

Wydaje mi się że bryłowo, to tu za wiele nie zdziałasz (też nie mam dużego doświadczenia w powierzchniach) ale powinieneś zrobić to powierzchniami, bo jest szybciej i łatwiej jesli chodzi o takie rozdzielacze. Wszystko zrób powierzchniami, a po uzyskaniu zadawalającego wyglądu i zszyciu powierzchni, pogrubisz to i będzie ok.

Pozdrawiam.
 
Ciągle uczący się młody człowiek
2012-03-11, 13:21
Pomógł 2 raz(y).
Wykombinowałem to tak ale niestety niewiem w jaki sposób zamieniać powieżchnię na ścianę oraz jak wyciąć w środku bryłę myślałem aby zrobić człość jko wypełniną bryłę a później wykonać to skorupą, co otym kolega sądzi :?:



Wyglada to tak ale nie mumiem pogrubić ścian i wyciąć w środku aby otrzymać optymalny kształt dla cieczy



Pozdrawiam
 
2012-03-11, 15:18
Pomógł 36 raz(y).
Witam.

Nie wiem kolego, czy oto chodziło, ale to wykonałem powierzchniami i pogrubiłem.



Tu następny rys tylko że zmodyfikowany.



Pozdrawiam.
 
Ciągle uczący się młody człowiek
2012-03-11, 18:29
Pomógł 2 raz(y).
Oto mi właśnie chodzi :)



Mógłbym prosić o filmik jak to wykonać ? myślę, że nie tylko mi by się taki poradnik przydał, oczywiście jeśli to możliwe bo zdaję sobie sprawę, że dużo pisania



Pozdrawiam
 
2012-03-11, 18:52
Pomógł 36 raz(y).
Witam.