SolidWorks >> Dodatki SolidWorks >> Optymalizacja palet
Autor Wypowiedź
2014-02-25, 15:35
Pomógł 0 raz(y).
Witam wszystkich,



czy znacie może jakiś dodatek do optymalizacji procesu paletyzacji?

W internecie znalazłam jedynie informację,że jest jakaś wtyczka do Solidworksa pallet optimisation (http://vimeo.com/15166820), ale nic poza tym.



Z góry dzięki za pomoc!
 
DPStoday.pl | CSWI CSWE SOLIDWORKS Aplication Elite
2014-02-25, 16:26
Pomógł 18 raz(y).
Witam,
Wtyczki nie ma bardziej makro, ale nie spotkałem się z takim. Trzeba by napisać.
 
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2014-02-25, 22:17
Pomógł 405 raz(y).
W szczególności, że można to zrobić w SW za pomocą badania projektu. Sam podczas projektowania kanistrów musiałem dobrać rozmiar (prostopadłościanu, w który wpisuje sie pojemnik) do wielkości palety dla pojemności 1l i 5l.
 
2014-02-26, 15:03
Pomógł 0 raz(y).
Przyznam, że nigdy nie używałam badania projektu - jestem totalnie zielona w tym temacie. Czy mógłbyś, mniej więcej, opisać mi jak to zrobiłeś, a może znasz jakiś tutorial?
 
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2014-02-26, 16:13
Pomógł 405 raz(y).
Tutaj wielkością do optymalizacji będzie albo objętość (prostopadłościanu) albo pole powierzchni, dodaje się wymiary, którymi możemy sterować (czyli wymiar a x b, gdzie a i b to wymiary pojedenczego pudełka na palecie). Program sprawdzi w zadenej ilości kroków, jakie wymiary dają najlepszy oczekiwany efekt.

Nie mam tutoriala, w skrócie na tym to polega.

Może nagram coś w przyszłości, jak będę miał to oczywiście udostępnię.
 
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2014-02-26, 22:01
Pomógł 405 raz(y).
Jeszcze tylko pytanie, czym sterujemy? ilością boxów, rozmiarami?
 
2014-02-27, 16:05
Pomógł 0 raz(y).
Najlepiej jakbyśmy mogli streować długością, szerokością lub wysokością, i żeby była jakaś inforamcja ile w danym momencie wejdzie palet na auto- nie wiem czy tak się da:)