Autor | Wypowiedź |
Użytkownik usunięty
|
|
|
Czy nie będą się "gryzły"? |
|
|
Engineer of old school
2014-02-01, 13:05
Pomógł 20 raz(y).
|
Będą. Chyba, że każdą na odrębnym systemie, każdy na odzielnej partycji oczywiście |
|
|
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2014-02-01, 13:25
Pomógł 406 raz(y).
|
Nie będą się gryzły, ja tak mam od zawsze, tzn. jak wchodzi nowa wersja to przynajmniej przez kolejne pół roku mam dwie wersje równoregle. Inna sprawa, że to są jakby dwie oddzielne aktywacje... Problemem są ścieżki do plików, które zazwyczaj pochodzą z wersji wcześniej zainstalowanej, innych przeciwskazań nie ma. Trzeba to po prostu ręcznie poustawiać. |
|
|
Elite Application Engineer CAE/CAD/IT
2014-02-04, 10:29
Pomógł 13 raz(y).
|
Nie będą się gryzły. Podczas instalacji należy zwrócić uwagę żeby toolboxa zainstalował w innej lokazlizacji niż wcześniejsza. Ja sam posiadam 6 wersji SW (2009-2010-2011-2012-2013-2014) jest to oczywiście dozwolone i jak najbardziej działa. |
|
|
--
2014-03-27, 20:01
Pomógł 6 raz(y).
|
Witam. Pozwolę się podpiąć od tematu, problem mój polega na tym że miałem wcześniej zainstalowaną wersję do nauki i poznania programu oczywiście jak wiekszość na początku skrakowaną jednak w momencie gdy w firmie kupiono solidworks-y zainstalowałem wersję legalną i wszystko było ok do czasu gdy miałem problem z połączeniem z serwerem licencji kilkaktotnie mi łączył aby pobrać licencję z serwera i niby ok uruchomił się. Jednak po kilku dniach przyszło zawiadomienie że kożystamy z nielegalnej wersji oprogramowania ku ogulnemu zdziwieniu. Okazało się że w jakimś momencie program wystartował z tego starego klucza który kiedyś znalazłeem na necie. Może i bym się jarnoł gdy by nie fakt że to taka sama wersja więc przy logowaniu nie sprawdzałem numerów licencji bo i po co jak wersja ta sama i nic nie wskazywało na to że to pirat ? Moje pytanie dotyczy sposobu pozbycia się tego dziadostwa raz na zawsze czyli co i gdzie usunąć aby się nie naciąć w przyszłości ? |
|
|
Elite Application Engineer CAE/CAD/IT
2014-03-28, 09:27
Pomógł 13 raz(y).
|
Proszę skontaktować się z Varem u którego zakupił Pan licencję. Powinien on przedstawić Panu dokument "kompletnej reinstacji SW" (skłądniki, rejestr, foldery) jeżeli będzie problem proszę o kontakt na prywatną wiadomość. |
|
|
Panienka do wszystkiego
2014-03-28, 17:45
Pomógł 66 raz(y).
|
Witam, 1. Zdeinstalowac (poprzez Windows) SWX. 2. Regedit -> szukaj: "Solidworks" - DELETE (kompletne klucze) "Solid Works" "Dessault Systems" To te najwazniejsze - wsi wymazac. Odpalic na nowo i ponownie zainstalowac i zarejestrowac SWX. Pozdr. tomek |
|
|