SolidWorks >> Wizualizacje >> Plamy na wizualizacji
Autor Wypowiedź
2014-10-23, 12:33
Pomógł 0 raz(y).
Czy ktoś spotkał się z takim problemem ?



To wygląda tak jakby światło nie docierało w te punkty. U konkurencji można płynnie sterować ilością tych "fotonów", Photoview nie jest na tyle rozbudowany.
 
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2014-10-23, 13:29
Pomógł 405 raz(y).
Może trzeba ustawić większą ilość odbić i refrakcji w opcjach PV360. Szkło jest dość trudnym elementem do renderowania, ale tutaj szukałbym przyczyn w pierwszej kolejności. Czy sama kabina też ma plamy (renderując jako oddzielną część/złożenie)?

Fotony to chyba mają znaczenie przy włączonej kaustyce..
 
2014-10-23, 13:58
Pomógł 0 raz(y).
Usunięcie uszczelek pionowych na drzwiach rozwiązało problem prawie całkowicie, zostało jeszcze kilka drobnych plam. Dokleję sobie te uszczelki w szopie ze starego pliku z plamami, i tak potrzeby jest delikatny postprocess.

Renderuję sporo kabin prysznicowych i nie zawsze ten problem się pojawia.
 
2014-10-23, 14:00
Pomógł 18 raz(y).
Miałem taki problem, tu leży:

https://solidworks.jiveon.com/thread/75502



U mnie pomogło wyrzucenie sufitu, który nie wiem dlaczego bruździł.



EDIT: A sorry, przeczytałem "Plamy na wizualizacji" i myślałem, że chodzi o te plamy na szkle ;-)
 
2014-10-23, 14:08
Pomógł 0 raz(y).
No właśnie, nie chciałem już chować sufitu bo to by pociągnęło za sobą konieczność ustawiania światła sceny na nowo a jak już raz mam scenę "klepniętą" u "góry" to nie lubię znów zawracać gitary :)
 

PSWUG

Strefa Resellera

Publikuj

Społeczność

Ankieta

Linki

RSS

BOT