Autor | Wypowiedź |
student
2012-03-25, 21:16
Pomógł 0 raz(y).
|
witam problem wyglada jak na zdjeciu.. nie widać części modelu.. dlaczego? ![]() |
|
|
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2012-03-25, 21:46
Pomógł 409 raz(y).
|
a. odsunięcie podłogi - oogólnie ustawienia sceny b. grafika c. błąd programu d. coś mi się kojarzy ze speed packiem - ale tam to widmo wygląda inaczej |
|
|
2012-03-26, 07:23
Pomógł 18 raz(y).
|
Mi to wygląda na błąd. ALe sprawdź jednak wersję a Pawła - w ustawieniach sceny sprawdż, jak masz ustawioną opdłogę. |
|
|
2013-03-04, 21:16
Pomógł 0 raz(y).
|
Jak sprawdzić, czy to podłoga przycina model, bo u mnie najprawdopodobniej to jest przyczyną |
|
|
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2013-03-04, 22:12
Pomógł 409 raz(y).
|
W ustawieniach sceny szukaj. Zawsze można wskazać ścianę modelu (odpowiednio ustawiając kierunek góra/dól). Jeżeli coś jest ze sceną nie tak, to najszybciej wstawić model/złożenie do nowego złożenia i tam włączyć szybki render. Trudno cokolwiek powiedzieć nie widząc nawet zrzutu. |
|
|
2013-03-04, 23:47
Pomógł 0 raz(y).
|
Z pewnością coś jest ze sceną, bo gdy zmieniam sceny, na niektórych wychodzi mi pełny rendering, a na niektórych w tym przypadku na tych które chce wykorzystać, ucina mi dolną część magazynka |
|
|
2013-03-04, 23:57
Pomógł 0 raz(y).
|
Łoziński Tomasz Z pewnością coś jest ze sceną, bo gdy zmieniam sceny, na niektórych wychodzi mi pełny rendering, a na niektórych w tym przypadku na tych które chce wykorzystać, ucina mi dolną część magazynka Już sam nie wiem, tnie mi ten magazynek i nie da się tego ominąć aby rendering był pełny. Dolna część magazynka jest pod kątem 10 stopni, niestety tego już nie ma na renderingu ![]() Dla przykładu pełny rendering jest widoczny na poniższym zdjęciu, z tym, że z innego kąta kamery. Od dołu rendering wychodzi poprawnie, jednak gdy ustawie kamerę od góry, zostaje ucięty magazynek od dołu. ![]() |
|
|
2013-03-05, 04:56
Pomógł 36 raz(y).
|
Witam. Nie wiem czy to coś zmieni, ale może zrób rendering w nowym złożeniu, tylko złożenie zacznij od samego magazynku, tak aby dolna część magazynku (tam, gdzie jest kąt) była na płaszczyźnie górnej i dodając następne części. Być może jest to jakiś błąd programu. |
|
|
2013-03-05, 07:38
Pomógł 0 raz(y).
|
Nie pomaga, sam magazynek renderuje się prawidłowo, zacząłem złożenie od magazynka, i dalej jest to samo, ucina magazynek. |
|
|
2013-03-05, 08:07
Pomógł 18 raz(y).
|
Pokaż model z widocznymi płaszczyznami XY, XZ i YZ. |
|
|
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2013-03-05, 08:27
Pomógł 409 raz(y).
|
Musisz edytować scenę i wybrać dolną ściane magazynku jako odniesienie. ps. nie wygląda to realistycznie...przecież taki karabin nie utrzyma się w takiej pozycji opierając sie wyłącznie na magazynku. Połóż go na boku tak, jakby leżał w realu. Ustaw realistyczne cienie, ustaw jakiś dobry materiał podłoża i od razu zacznie to wyglądać dobrze. Mój przykład poniżej. ![]() |
|
|
2013-03-05, 20:13
Pomógł 0 raz(y).
|
No twój model wygląda bardzo realistycznie. Na razie ja nie skończyłem jeszcze modelować wszystkich części, jest skończony tak w 80%, brakuje mi celownika, lasera, oraz kilku wewnętrznych podzespołów. Ze render ostateczny zajme się dopiero pod koniec. Chce jeszcze dodać dwujnóg na dolnej szynie i ustawić go pod kątem. Jak za kilka dni skończe to odeze=we się co do tego renderowania Jeślio to błąd programu, to mam problem, bo nie wykonam renderu ostatecznego takiego jaki chce. |
|
|