SolidWorks >> Wizualizacje >> niepełne zdjecie
Autor Wypowiedź
student
2012-03-25, 21:16
Pomógł 0 raz(y).
witam

problem wyglada jak na zdjeciu.. nie widać części modelu.. dlaczego?

 
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2012-03-25, 21:46
Pomógł 405 raz(y).
a. odsunięcie podłogi - oogólnie ustawienia sceny

b. grafika

c. błąd programu

d. coś mi się kojarzy ze speed packiem - ale tam to widmo wygląda inaczej
 
2012-03-26, 07:23
Pomógł 18 raz(y).
Mi to wygląda na błąd.



ALe sprawdź jednak wersję a Pawła - w ustawieniach sceny sprawdż, jak masz ustawioną opdłogę.
 
2013-03-04, 21:16
Pomógł 0 raz(y).
Jak sprawdzić, czy to podłoga przycina model, bo u mnie najprawdopodobniej to jest przyczyną
 
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2013-03-04, 22:12
Pomógł 405 raz(y).
W ustawieniach sceny szukaj. Zawsze można wskazać ścianę modelu (odpowiednio ustawiając kierunek góra/dól). Jeżeli coś jest ze sceną nie tak, to najszybciej wstawić model/złożenie do nowego złożenia i tam włączyć szybki render.

Trudno cokolwiek powiedzieć nie widząc nawet zrzutu.
 
2013-03-04, 23:47
Pomógł 0 raz(y).
Z pewnością coś jest ze sceną, bo gdy zmieniam sceny, na niektórych wychodzi mi pełny rendering, a na niektórych w tym przypadku na tych które chce wykorzystać, ucina mi dolną część magazynka
 
2013-03-04, 23:57
Pomógł 0 raz(y).
    Łoziński Tomasz
    Z pewnością coś jest ze sceną, bo gdy zmieniam sceny, na niektórych wychodzi mi pełny
    rendering, a na niektórych w tym przypadku na tych które chce wykorzystać, ucina mi dolną
    część magazynka

Już sam nie wiem, tnie mi ten magazynek i nie da się tego ominąć aby rendering był pełny. Dolna część magazynka jest pod kątem 10 stopni, niestety tego już nie ma na renderingu



Dla przykładu pełny rendering jest widoczny na poniższym zdjęciu, z tym, że z innego kąta kamery. Od dołu rendering wychodzi poprawnie, jednak gdy ustawie kamerę od góry, zostaje ucięty magazynek od dołu.

 
2013-03-05, 04:56
Pomógł 36 raz(y).
Witam.

Nie wiem czy to coś zmieni, ale może zrób rendering w nowym złożeniu, tylko złożenie zacznij od samego magazynku, tak aby dolna część magazynku (tam, gdzie jest kąt) była na płaszczyźnie górnej i dodając następne części.

Być może jest to jakiś błąd programu.
 
2013-03-05, 07:38
Pomógł 0 raz(y).
Nie pomaga, sam magazynek renderuje się prawidłowo, zacząłem złożenie od magazynka, i dalej jest to samo, ucina magazynek.
 
2013-03-05, 08:07
Pomógł 18 raz(y).
Pokaż model z widocznymi płaszczyznami XY, XZ i YZ.
 
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2013-03-05, 08:27
Pomógł 405 raz(y).
Musisz edytować scenę i wybrać dolną ściane magazynku jako odniesienie.

ps. nie wygląda to realistycznie...przecież taki karabin nie utrzyma się w takiej pozycji opierając sie wyłącznie na magazynku. Połóż go na boku tak, jakby leżał w realu.

Ustaw realistyczne cienie, ustaw jakiś dobry materiał podłoża i od razu zacznie to wyglądać dobrze.
Mój przykład poniżej.

 
2013-03-05, 20:13
Pomógł 0 raz(y).
No twój model wygląda bardzo realistycznie. Na razie ja nie skończyłem jeszcze modelować wszystkich części, jest skończony tak w 80%, brakuje mi celownika, lasera, oraz kilku wewnętrznych podzespołów. Ze render ostateczny zajme się dopiero pod koniec. Chce jeszcze dodać dwujnóg na dolnej szynie i ustawić go pod kątem. Jak za kilka dni skończe to odeze=we się co do tego renderowania

Jeślio to błąd programu, to mam problem, bo nie wykonam renderu ostatecznego takiego jaki chce.
 

PSWUG

Strefa Resellera

Publikuj

Społeczność

Ankieta

Linki

RSS

BOT