SolidWorks >> Modelowanie części >> Zmiana autora plików
Autor Wypowiedź
2014-11-04, 19:50
Pomógł 0 raz(y).
Witam serdecznie, jestem studentem, na zajęciach dostaliśmy do zrobienia mały projekt, pracowałem nad nim wspólnie z kolegą, teraz gość uznał, że każdy musi mieć swoje elementy, mało teog wszystko ma być w formacie step i twierdzi, że jest w stanie sprawdzić autora danej części, teraz moje pytanie, czy rzeczywiście tak jest i jeśli tak, czy mogę jakoś zmienić autora ?



Z góry wielkie dzięki.
 
.
2014-11-05, 07:24
Pomógł 52 raz(y).
Do stepa nie przenoszą się informacje o autorze, przynajmniej mnie się czegoś takiego nie udało zrobić ani świadomie anie nieświadomie :)
Natomiast w SW we właściwościach dostosowanych w zakładce 'Podsumowanie' można taką informację umieścić.
 
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2014-11-05, 08:01
Pomógł 405 raz(y).
    Mxxx Marek   Witam serdecznie, jestem studentem, na zajęciach dostaliśmy do zrobienia mały projekt,    pracowałem nad nim wspólnie z kolegą, teraz gość uznał, że każdy musi mieć swoje elementy,   mało teog wszystko  ma być w formacie step i twierdzi, że jest w stanie sprawdzić autora danej   części, teraz moje pytanie, czy  rzeczywiście tak jest i jeśli tak, czy mogę jakoś zmienić   autora ?   Z góry wielkie dzięki.

Nie rozumiem tego, co piszesz. Z plików formatów neutralnych (jak step. iges) można wyciągnąć wiele informacji, ale niekoniecznie autora. To jeszcze zależy czy masz na myśli właściwość - autor czy jakiś inny parametr np. definiujący nazwę komputera. Nie sądzę też, by prowadzący był w stanie to ogarnąć. Poza tym nie rozumiem idei robienia projektu w SW i zapisu go do w/w formatu, gdzie tracimy wszystkie informacje. Dlatego jak napiszesz, jak jest naprawdę to możemy dalej rozmawiać.
 
2014-11-05, 13:24
Pomógł 0 raz(y).