SolidWorks >> Modelowanie części >> Zwierciadlo
Autor Wypowiedź
opis
2012-08-07, 20:00
Pomógł 0 raz(y).
Witam, chciałbym zrobić coś takiego jak na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=9ilKaAN-ECs&feature=player_embedded chodzi mi o te elementy wykonane z blachy. Zrobiłem takie coś: obrazek w załączniku. Znalazłem coś takiego jak powinno najlepiej miec kształt jednak nie mozna odczytac jakie sa dokładne wymiary: Czy da sie zrobić coś takiego w kształcie paraboli a następnie zrobić taki szablon do wycinania takich elementow blaszanych w ksztalcie trojkatnych jak na filmiku zeby zlozyć podobną bryle jak na załączniku? Jestem zielony z modelowania więc proszę o pomoc. Firma która wycina elementy blaszane potrzebuje wyglad tego elementu w pliku .dxf Z góry dziękuję za pomoc
 
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2012-08-07, 20:47
Pomógł 405 raz(y).
Jeżeli ma to być zrobione z jednego kawałka blachy to nie da się tego wykonać w SW. Pojedynczą sekcję można uzyskać wyciągnięciem po profilach dla blach.

Bo to w sumie jest jak tależ do anteny satelitarnej, pewnie tłoczone. W sumie czemu nie może być gładkie jak antena czy dennica?



ps1. A gdzie w Polsce tak gotują ziemniaczki??? :)

ps2. brak załącznika :(
 
opis
2012-08-08, 08:14
Pomógł 0 raz(y).
załącznikami sa te dwa obrazki
Nie chce tego robic z pojednyczej blachy, jak wspomnialem chcialbym pociac na takie trojkaty i myslałem ze kształ tych trójkatów ustali za mnie SW w zaleznosci od parametrów tej dennicy. Jak na filmiku sklada się z ilus tam identycznych elmentow które miej wiecej po wygieciu tworza taki kształt.
Tutaj rysunek podgladowy:


to niebieskie to blacha a to czerwone to wlasnie te elementy tylko nie wiem ile powinno byc tych elementow to powinno sie ustalac w zaleznosci jaki ustali sie szerokosc pojednyczego trojkata, oraz nie jestem pewien czy to powiiny byc takie idealne trojkaty czy moze jakos inny ale tu wlasnie licze na SW.
Nie chce tego robić do gotowania ziemniakow.
Dzięki za pomoc